datatip
Yeni Üye
Düşündükçe derinleşen bir söz.
İnsan olarak düşüncelerimizde çağlar atlamışız ama duygularımıza yabancılaşmışız.
Davranışlarımızı hep duygularımız yönetiyor, farkında değiliz,
Kıskanıyoruz, ama Kutsal Kitaptan bir bahane gösteriyoruz.
Tanrı için yaptığımızı zannediyoruz ama kıskançlığımızı tatmin ediyoruz.
Burda bir güzelliği Tanrıya-Tanrı adına kurban etmiş oluyoruz,
Ama Tanrıda demez mi: Benkurban değil, merhamet isterim diye; Başa dönüyoruz, duygularım neden böyle diye... Bana zor bir soru !?
İnsan olarak düşüncelerimizde çağlar atlamışız ama duygularımıza yabancılaşmışız.
Davranışlarımızı hep duygularımız yönetiyor, farkında değiliz,
Kıskanıyoruz, ama Kutsal Kitaptan bir bahane gösteriyoruz.
Tanrı için yaptığımızı zannediyoruz ama kıskançlığımızı tatmin ediyoruz.
Burda bir güzelliği Tanrıya-Tanrı adına kurban etmiş oluyoruz,
Ama Tanrıda demez mi: Benkurban değil, merhamet isterim diye; Başa dönüyoruz, duygularım neden böyle diye... Bana zor bir soru !?