Biliyorsunuzki Reformist kesim tarafından Efkaristiya sadece sembolik olarak görülüyor ama İncil Rabbin sofrasını Rabbin Bedeni ve kanı oldugunu söylüyor o zaman protestanlar bu ayete karşı çıkmış olmuyorlarmı ?
“Çünkü bedenim gerçek yiyecek, kanım gerçek içecektir. Bedenimi yiyip kanımı içen bende yaşar, ben de onda. Yaşayan Baba beni gönderdiği ve ben Baba'nın aracılığıyla yaşadığım gibi, bedenimi yiyen de benim aracılığımla yaşayacak.”
YUHANNA 6:55-57
“Çünkü bedenim gerçek yiyecek, kanım gerçek içecektir. Bedenimi yiyip kanımı içen bende yaşar, ben de onda. Yaşayan Baba beni gönderdiği ve ben Baba'nın aracılığıyla yaşadığım gibi, bedenimi yiyen de benim aracılığımla yaşayacak.”
YUHANNA 6:55-57