Neden Hristiyanlık ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan siriuss
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

siriuss

Yeni Üye
Merhabalar yaşım 19 dinler konusundada ahım şahım pek bir bilgim yoktur 1-2 senedir arayış ve düşünce içerisindeyim ve kurandaki ayetler gerçekten bana çok saçma geliyor ama ikidebir karşıma tefsirini oku yok hocaları dinle açıklamasını yaparlar vs vs diyorlar ama ateizm deizmde saçma geliyor bana çıkmaz bir yola girdim yani
Neden islam değilde hrıstiyanlık ? Son kitaba neden inanmaz hrıstiyanlar ?
 
Geri
Üst