MeraklıYolcu
Yeni Üye
Öncelikle herkese selamlar. Yaşım 20 Türkiye'de yaşıyorum. 13 yaşımdayken bu araştırma sürecine girdim. Ailem deisttir bir tek yaratıcı olduğunu geriye kalan herşeyin yalan üzerine , insan uydurmasına üzerine kurulu olduğunu söylerler. 13 yaşımdan beri türlü kitaplar kaynaklar okudum. 5-6 Ay kadar Hristiyan inancına bağlı yaşadım. Dışlandım her yerde bu inanç yüzünden. Kutsal Kitap dediğiniz kitabı ne zaman okusam mutlu oluyordum. Ama işler artık çok daha karışık. Bir yanım bana; din denen şey insanın kendini kandırması, saçmalıktan başka bir şey değil diyor. Diğer yanım ise bu hayatın bir anlamı olmalı boşuna yaşıyor olamayız diyor. Ne yapmalıyım bende bilmiyorum dostlar. Bir inancım olacaksa eğer objektif bir şekilde bakarsam bu duruma evet Hristiyanlık bana en mantıklı geleni. İslam veyahut Yahudilik inancını da derin derin araştırdım. Hatta İslamla neredeyse iç içe büyümüş biri olarak söylüyorum ki canilikten başka bir şey değil bu inanç. Yahudilikte bana uygun değil. Neden inanmalıyım? Dinler insan uydurması mı? Bu hayatta gerçekten bir anlam var mı? Lütfen beni anlayan ve bu konuda bilgili dostlarım bana yardımcı olsun.